Toti marketerii sunt mincinosi. Talentul de a spune povesti autentice intr-o lume sceptica. Editia a II-a/Seth Godin

Toti marketerii spun povesti! Iar cand o fac asa cum trebuie, ii credem. Si daca il ascultam pe Seth Godin, adevaratii marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici macar despre beneficii. Dimpotriva, ei spun o poveste – una in care vrem sa credem, indiferent daca are sau nu legatura cu realitatea. Marketerii dau gres atunci cand joaca murdar si sunt egoisti, dupa cum o dovedesc telemarketerii, companiile producatoare de tigarete si politicienii corupti. Ai grija: daca povestea ta nu este autentica, vei incalca limita dintre iluzie si frauda! Vrei sa te asiguri ca nu ajungi la stalpul infamiei in lumea afacerilor? Foloseste cele trei intrebari de control oferite de Seth Godin: Care e povestea ta? Vor crede in aceasta poveste cei care au nevoie de ea? Este adevarata povestea ta? “Godin e cel mai bun exemplu pentru validitatea teoriilor sale: semizeu al internetului, autor de bestselleruri, speaker solicitat, antreprenor de succes, expert in marketing si blogger de top. Este pretuit in special pentru felul in care analizeaza fenomenul internaut, iar eseurile si opiniile sale sunt citate pe scara larga, atat online, cat si offline.” – Forbes “Ia-i pe Leo Burnett, David Ogilvy, Bill Bernbach si Mark Twain. Combina-le creierele si rade-le tot parul de pe cap. Pe cine obtii? Pe Seth Godin.”- Jay Levinson Seth Godin (nascut in 10 iulie 1960) este unul dintre cei mai vanduti autori de carti de afaceri si un apreciat orator din 1990 pana in prezent. Prima lui carte care i-a adus popularitate aborda subiectul marketingului permisiunii. Godin a absolvit Tufts University in 1982 cu o diploma in stiinta calculatoarelor si filozofie. A obtinut un MBA in marketing de la Stanford Business School. Din 1983 pana in 1986 a lucrat ca manager de marci la Spinnaker Software. In 1995, Godin a fondat una din primele companii de marketing online, Yoyodyne, pe care a vandut-o catre Yahoo! in 1998. Parte a departamentului de vanzari al Yahoo!, Godin devine vice-presedinte al departamentului de permission marketing (marketingul permisiunii) al Yahoo!. Pentru o perioada de timp, Godin a servit ca autor de editoriale pentru revista Fast Company. Spre sfarsitul anului 2005, Godin a fondat saitul Squidoo, o retea sociala de recomandari. Godin a scris multe carti, printre care unele care nu au nimic in comun cu marketingul (cum ar fi bine-cunoscuta serie Worlds of Power). Totusi, este faimos pentru ideologia sa legata de marketing.

SKU: bd39e8d1-97be-4f92-ba82-fe5d906e8efa Categorii: , , Etichete: ,

Toti marketerii spun povesti! Iar cand o fac asa cum trebuie, ii credem. Si daca il ascultam pe Seth Godin, adevaratii marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici macar despre beneficii. Dimpotriva, ei spun o poveste – una in care vrem sa credem, indiferent daca are sau nu legatura cu realitatea. Marketerii dau gres atunci cand joaca murdar si sunt egoisti, dupa cum o dovedesc telemarketerii, companiile producatoare de tigarete si politicienii corupti. Ai grija: daca povestea ta nu este autentica, vei incalca limita dintre iluzie si frauda! Vrei sa te asiguri ca nu ajungi la stalpul infamiei in lumea afacerilor? Foloseste cele trei intrebari de control oferite de Seth Godin: Care e povestea ta? Vor crede in aceasta poveste cei care au nevoie de ea? Este adevarata povestea ta? “Godin e cel mai bun exemplu pentru validitatea teoriilor sale: semizeu al internetului, autor de bestselleruri, speaker solicitat, antreprenor de succes, expert in marketing si blogger de top. Este pretuit in special pentru felul in care analizeaza fenomenul internaut, iar eseurile si opiniile sale sunt citate pe scara larga, atat online, cat si offline.” – Forbes “Ia-i pe Leo Burnett, David Ogilvy, Bill Bernbach si Mark Twain. Combina-le creierele si rade-le tot parul de pe cap. Pe cine obtii? Pe Seth Godin.”- Jay Levinson Seth Godin (nascut in 10 iulie 1960) este unul dintre cei mai vanduti autori de carti de afaceri si un apreciat orator din 1990 pana in prezent. Prima lui carte care i-a adus popularitate aborda subiectul marketingului permisiunii. Godin a absolvit Tufts University in 1982 cu o diploma in stiinta calculatoarelor si filozofie. A obtinut un MBA in marketing de la Stanford Business School. Din 1983 pana in 1986 a lucrat ca manager de marci la Spinnaker Software. In 1995, Godin a fondat una din primele companii de marketing online, Yoyodyne, pe care a vandut-o catre Yahoo! in 1998. Parte a departamentului de vanzari al Yahoo!, Godin devine vice-presedinte al departamentului de permission marketing (marketingul permisiunii) al Yahoo!. Pentru o perioada de timp, Godin a servit ca autor de editoriale pentru revista Fast Company. Spre sfarsitul anului 2005, Godin a fondat saitul Squidoo, o retea sociala de recomandari. Godin a scris multe carti, printre care unele care nu au nimic in comun cu marketingul (cum ar fi bine-cunoscuta serie Worlds of Power). Totusi, este faimos pentru ideologia sa legata de marketing.

Toti marketerii sunt mincinosi. Talentul de a spune povesti autentice intr-o lume sceptica. Editia a II-a/Seth Godin pret excelent:

Modalități Plata

Modalități de plata: Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Transport:

Livrare produse: Transport în toată Romania la domiciliu.

Garanție:

Garanție de minim 12 luni la orice produs.

Factura si alte acte necesare puse la dispoziția dvs.

Retur Toti marketerii sunt mincinosi. Talentul de a spune povesti autentice intr-o lume sceptica. Editia a II-a/Seth Godin

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Brand