The Power of Wow. Cum sa-ti electrizezi munca si viata punand serviciile pe primul loc/Toni Hsieh, Zappos

Cu noi perspective din partea lui Tony Hsieh, CEO Zappos.com si autorul bestsellerului Cum sa livrezi fericire De la angajatii Zappos, cu sprijinul lui Mark Dagostino, coautor de bestselleruri New York Times Din ringurile de wrestling la Hollywood sau in centrul arenei politice nationale, coautorul de bestselleruri New York Times Mark Dagostino s-a remarcat repede ca unul dintre cei mai convingatori scriitori de nonfictiune din prezent, care inspira si motiveaza. Este recunoscut pentru The Magnolia Story, bestseller aflat pe locul 1 in topul New York Times, scris impreuna cu Chip si Joanna Gaines, vedetele emisiunii Fixer Upper de la HGTV. Mark a invatat meserie ca reporter de stiri pentru Boston Globe, dezvoltandu-si abilitati care aveau sa-i fie utile in urmatorii zece ani ca editorialist, corespondent si redactor la CNN, TODAY, The Early Show, The View, Inside Edition sau Entertainment Tonight. in 1999, la 24 de ani, Tony Hsieh (se pronunta sei) a vandut LinkExchange (compania al carei cofondator era) catre Microsoft pentru 265 de milioane de dolari. S-a alaturat Zappos ca investitor si consilier, devenind in final CEO, ajutand-o sa creasca de la vanzari aproape inexistente in 1999 la miliardele de dolari din prezent. in 2009, Amazon a achizitionat Zappos pentru aproximativ 1,2 miliarde de dolari. Tony si-a pastrat functia de CEO, lucreaza independent de Amazon si continua sa consolideze Zappos ca pe o companie dedicata serviciilor pentru clienti, culturii organizationale si comunitatii. Cartea lui Cum sa livrezi fericire a fost publicata in 2010 si ii subliniaza traseul din momentul in care a creat o ferma de rame si pana la viata la Zappos. Clientii nu pot iubi o companie daca n-o iubesc angajatii mai intai, iar Zappos dovedeste acest lucru. Multor directori le place sa scrie carti despre cat de grozave sunt companiile lor; de data aceasta, e o placere sa aflam povestile chiar de la oamenii care lucreaza acolo. Simon Sinek, optimist si autorul bestsellerurilor incepe cu de ce si Liderii mananca ultimii O lectura obligatorie despre o afacere extraordinara. Tony si compania sa au descoperit cum sa maximizeze eficienta organizationala cu inima, iar o mare parte din poveste e impartasita aici cu transparenta, modestie si talent. Cartea ofera o imagine asupra viitorului productivitatii pe aceasta planeta, in mod sustenabil si cu o eleganta eficienta. David Allen, autorul cartii Metoda GTD: Arta productivitatii fara stres Cartea prezinta vulnerabilitatea, realitatile, punctele tari si punctele slabe ale unei companii admirabil de umane, care pleaca de la principiul sau de baza: oamenii pe primul loc. The Power of WOW nu este o carte-fenomen social, ci o asigurare ca perceptia si realitatea sunt, de fapt, unul si acelasi lucru. Mick Ebeling , fondator si CEO la Not Impossible Labs Zappos este un exemplu important de companie moderna care a adoptat un adevar simplu: angajatii pasionati sunt cel mai important activ al oricarei organizatii. Aceasta carte ne aminteste ca niciun lider din domeniul afacerilor nu-si poate permite sa ignore valoarea unei forte de munca inspirate. Chip Conley , antreprenor in domeniul ospitalitatii si autorul cartii Wisdom at Work De la crearea sa in timpul boomului “dot com” din 1999 si pana la momentul in care a fost cumparata de Amazon in 2009, Zappos, compania de servicii pentru clienti, continua sa uimeasca datorita spiritului sau antreprenorial perturbator si angajatilor sai radical de inovatori. in permanenta dezvoltare pe parcursul ultimelor doua decenii, Zappos a depasit durata de viata aparent inevitabil de scurta a companiilor obisnuite. Cum reuseste oare? in The Power of WOW, continuarea cartii lui Tony Hsieh intitulate Cum sa livrezi fericire, angajatii Zappos din toate departamentele impartasesc povestile impresionante si lectiile de afaceri si de viata pe care le-au invatat, de la cum sa ofere servicii empatice pentru clienti in cazul unei situatii devastatoare la cum sa creeze o structura organizationala autoorganizata folosind Dinamica Bazata pe Piata si orice altceva. Vioaie si plina de voci diverse si autentice, The Power of WOW le ofera cititorilor o imagine exclusiva si captivanta a modului in care Zappos isi gaseste motivatia si in care le ofera celor pasionati ocazia de a-si dezlantui la locul de munca fortele nedescoperite pentru a dezvolta compania pornind de la interior. Fie ca sunteti client, angajat, lider in afaceri, actionar, antreprenor sau pur si simplu cititor, The Power of WOW va va arata cum se poate schimba totul – afacerile, comunitatea si viata – cand conduceti cu umanitate si cand aduceti aceasta calitate la locul de munca.

SKU: 089f37eb-6cce-4d2e-b2c4-12205fd5ddf7 Categorii: , , Etichete: ,

Cu noi perspective din partea lui Tony Hsieh, CEO Zappos.com si autorul bestsellerului Cum sa livrezi fericire De la angajatii Zappos, cu sprijinul lui Mark Dagostino, coautor de bestselleruri New York Times Din ringurile de wrestling la Hollywood sau in centrul arenei politice nationale, coautorul de bestselleruri New York Times Mark Dagostino s-a remarcat repede ca unul dintre cei mai convingatori scriitori de nonfictiune din prezent, care inspira si motiveaza. Este recunoscut pentru The Magnolia Story, bestseller aflat pe locul 1 in topul New York Times, scris impreuna cu Chip si Joanna Gaines, vedetele emisiunii Fixer Upper de la HGTV. Mark a invatat meserie ca reporter de stiri pentru Boston Globe, dezvoltandu-si abilitati care aveau sa-i fie utile in urmatorii zece ani ca editorialist, corespondent si redactor la CNN, TODAY, The Early Show, The View, Inside Edition sau Entertainment Tonight. in 1999, la 24 de ani, Tony Hsieh (se pronunta sei) a vandut LinkExchange (compania al carei cofondator era) catre Microsoft pentru 265 de milioane de dolari. S-a alaturat Zappos ca investitor si consilier, devenind in final CEO, ajutand-o sa creasca de la vanzari aproape inexistente in 1999 la miliardele de dolari din prezent. in 2009, Amazon a achizitionat Zappos pentru aproximativ 1,2 miliarde de dolari. Tony si-a pastrat functia de CEO, lucreaza independent de Amazon si continua sa consolideze Zappos ca pe o companie dedicata serviciilor pentru clienti, culturii organizationale si comunitatii. Cartea lui Cum sa livrezi fericire a fost publicata in 2010 si ii subliniaza traseul din momentul in care a creat o ferma de rame si pana la viata la Zappos. Clientii nu pot iubi o companie daca n-o iubesc angajatii mai intai, iar Zappos dovedeste acest lucru. Multor directori le place sa scrie carti despre cat de grozave sunt companiile lor; de data aceasta, e o placere sa aflam povestile chiar de la oamenii care lucreaza acolo. Simon Sinek, optimist si autorul bestsellerurilor incepe cu de ce si Liderii mananca ultimii O lectura obligatorie despre o afacere extraordinara. Tony si compania sa au descoperit cum sa maximizeze eficienta organizationala cu inima, iar o mare parte din poveste e impartasita aici cu transparenta, modestie si talent. Cartea ofera o imagine asupra viitorului productivitatii pe aceasta planeta, in mod sustenabil si cu o eleganta eficienta. David Allen, autorul cartii Metoda GTD: Arta productivitatii fara stres Cartea prezinta vulnerabilitatea, realitatile, punctele tari si punctele slabe ale unei companii admirabil de umane, care pleaca de la principiul sau de baza: oamenii pe primul loc. The Power of WOW nu este o carte-fenomen social, ci o asigurare ca perceptia si realitatea sunt, de fapt, unul si acelasi lucru. Mick Ebeling , fondator si CEO la Not Impossible Labs Zappos este un exemplu important de companie moderna care a adoptat un adevar simplu: angajatii pasionati sunt cel mai important activ al oricarei organizatii. Aceasta carte ne aminteste ca niciun lider din domeniul afacerilor nu-si poate permite sa ignore valoarea unei forte de munca inspirate. Chip Conley , antreprenor in domeniul ospitalitatii si autorul cartii Wisdom at Work De la crearea sa in timpul boomului “dot com” din 1999 si pana la momentul in care a fost cumparata de Amazon in 2009, Zappos, compania de servicii pentru clienti, continua sa uimeasca datorita spiritului sau antreprenorial perturbator si angajatilor sai radical de inovatori. in permanenta dezvoltare pe parcursul ultimelor doua decenii, Zappos a depasit durata de viata aparent inevitabil de scurta a companiilor obisnuite. Cum reuseste oare? in The Power of WOW, continuarea cartii lui Tony Hsieh intitulate Cum sa livrezi fericire, angajatii Zappos din toate departamentele impartasesc povestile impresionante si lectiile de afaceri si de viata pe care le-au invatat, de la cum sa ofere servicii empatice pentru clienti in cazul unei situatii devastatoare la cum sa creeze o structura organizationala autoorganizata folosind Dinamica Bazata pe Piata si orice altceva. Vioaie si plina de voci diverse si autentice, The Power of WOW le ofera cititorilor o imagine exclusiva si captivanta a modului in care Zappos isi gaseste motivatia si in care le ofera celor pasionati ocazia de a-si dezlantui la locul de munca fortele nedescoperite pentru a dezvolta compania pornind de la interior. Fie ca sunteti client, angajat, lider in afaceri, actionar, antreprenor sau pur si simplu cititor, The Power of WOW va va arata cum se poate schimba totul – afacerile, comunitatea si viata – cand conduceti cu umanitate si cand aduceti aceasta calitate la locul de munca.

The Power of Wow. Cum sa-ti electrizezi munca si viata punand serviciile pe primul loc/Toni Hsieh, Zappos pret excelent:

Modalități Plata

Modalități de plata: Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Transport:

Livrare produse: Transport în toată Romania la domiciliu.

Garanție:

Garanție de minim 12 luni la orice produs.

Factura si alte acte necesare puse la dispoziția dvs.

Retur The Power of Wow. Cum sa-ti electrizezi munca si viata punand serviciile pe primul loc/Toni Hsieh, Zappos

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Brand