Speranta nu e o strategie. Cele sase chei pentru finalizarea unei vanzari/Rick Page

Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in prim plan ideea potrivit careia nu ofertele vand, ci oamenii. Oamenii de vanzari de astazi trebuie sa inteleaga mai bine decat oricand afacerea clientului lor. Acest lucru este important pentru ca se poate intampla sa ratati un contract bun din cauza unui mesager slab. Combinand o abordare coerenta cu secretele de ultima ora ale celor mai buni agenti de vanzari din intreaga lume, Speranta nu e o strategie prezinta un proces testat, alcatuit din sase etape-cheie, pentru castigarea oportunitatilor de vanzare, si va arata cum: Sa vindeti tinand seama de „nevoia” strategica de afaceri a potentialului client pentru a obtine o valoare ridicata; Sa evaluati potentialul client pentru a intocmi o previziune corecta privind tranzactia; Sa va diferentiati solutia astfel incat sa fiti preferati in locul concurentilor; Sa creati o conexiune intre strategia voastra si procesul de luare a deciziilor in interiorul companiei; Sa vindeti celor care detin puterea in cadrul organizatiei, descoperind cheia politicii de achizitii; Sa comunicati eficient strategia in interiorul echipei voastre. Acest ghid al excelentei in vanzari va va demonstra ca, in noul mileniu, la baza strategiei de vanzari nu este permis sa se afle speranta, ci informatia. Relatia cu clientii trebuie sa devina din ce in ce mai complexa, pentru ca procesul de vanzare este din ce in ce mai complex. Scopul acestei carti este de a simplifica lucrurile de ambele parti.

SKU: e43a740d-668b-4d9e-9d0c-7c0798e4671c Categorii: , , Etichete: ,

Rick Page, fondatorul companiei The Complex Sale, cea care furnizeaza servicii de consultanta si instruire in domeniul vanzarilor in intreaga lume, aduce in prim plan ideea potrivit careia nu ofertele vand, ci oamenii. Oamenii de vanzari de astazi trebuie sa inteleaga mai bine decat oricand afacerea clientului lor. Acest lucru este important pentru ca se poate intampla sa ratati un contract bun din cauza unui mesager slab. Combinand o abordare coerenta cu secretele de ultima ora ale celor mai buni agenti de vanzari din intreaga lume, Speranta nu e o strategie prezinta un proces testat, alcatuit din sase etape-cheie, pentru castigarea oportunitatilor de vanzare, si va arata cum: Sa vindeti tinand seama de „nevoia” strategica de afaceri a potentialului client pentru a obtine o valoare ridicata; Sa evaluati potentialul client pentru a intocmi o previziune corecta privind tranzactia; Sa va diferentiati solutia astfel incat sa fiti preferati in locul concurentilor; Sa creati o conexiune intre strategia voastra si procesul de luare a deciziilor in interiorul companiei; Sa vindeti celor care detin puterea in cadrul organizatiei, descoperind cheia politicii de achizitii; Sa comunicati eficient strategia in interiorul echipei voastre. Acest ghid al excelentei in vanzari va va demonstra ca, in noul mileniu, la baza strategiei de vanzari nu este permis sa se afle speranta, ci informatia. Relatia cu clientii trebuie sa devina din ce in ce mai complexa, pentru ca procesul de vanzare este din ce in ce mai complex. Scopul acestei carti este de a simplifica lucrurile de ambele parti.

Speranta nu e o strategie. Cele sase chei pentru finalizarea unei vanzari/Rick Page pret excelent:

Modalități Plata

Modalități de plata: Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Transport:

Livrare produse: Transport în toată Romania la domiciliu.

Garanție:

Garanție de minim 12 luni la orice produs.

Factura si alte acte necesare puse la dispoziția dvs.

Retur Speranta nu e o strategie. Cele sase chei pentru finalizarea unei vanzari/Rick Page

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Brand