Retelele de socializare explicate. Descalcirea celei mai neintelese tendinte din lumea afacerilor/Mark W. Schaefer

in ziua de astazi, retelele de socializare sunt platformele preferate de conectare, comunicare, invatare si descoperire a produselor si serviciilor. Cartea pe care ACT si Politon o propune, Retelele de socializare explicate, de Mark W. Schaefer, este impartita in patru sectiuni. Prima parte trateaza conceptele fundamentale ale modului in care functioneaza retelele de socializare in orice organizatie si pe orice platforma de socializare. A doua sectiune se ocupa de cele mai obisnuite cinci intrebari pe care probabil ca le primiti de la seful dumneavoastra, si va ofera suficiente resurse pentru a le raspunde. Cea de-a treia parte reprezinta un studiu de caz ce ilustreaza cum functioneaza efectiv aceste concepte. in partea finala a cartii, va este oferita o perspectiva clara asupra unora dintre principalele platforme de socializare, pentru a va familiariza cu acestea. Cu ajutorul cartii de fata puteti descoperi tainele celor mai cunoscute retele de socializare: platforme dedicate blogurilor, Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Google+, YouTube, SlideShare, etc. Obiectivul principal al marketingului este sa ajunga la consumatori in acele momente care le influenteaza comportamentul de achizitionare. Retelele de socializare par sa fie perfecte pentru acest rol. De asemenea, retelele de socializare sunt folosite din ce in ce mai mult de diverse companii pentru a recompensa si pentru a-si pastra vechii clienti. Trebuie retinut ca nici un volum de munca, timp si dedicatie fata de marketing si retelele de socializare nu va functiona, daca nu v-ati inconjurat de oamenii care ar putea fi interesati de dumneavoastra si de ceea ce aveti de spus.

SKU: a6e65115-4cdf-4627-9b29-83568bbe1247 Categorii: , , Etichete: ,

in ziua de astazi, retelele de socializare sunt platformele preferate de conectare, comunicare, invatare si descoperire a produselor si serviciilor. Cartea pe care ACT si Politon o propune, Retelele de socializare explicate, de Mark W. Schaefer, este impartita in patru sectiuni. Prima parte trateaza conceptele fundamentale ale modului in care functioneaza retelele de socializare in orice organizatie si pe orice platforma de socializare. A doua sectiune se ocupa de cele mai obisnuite cinci intrebari pe care probabil ca le primiti de la seful dumneavoastra, si va ofera suficiente resurse pentru a le raspunde. Cea de-a treia parte reprezinta un studiu de caz ce ilustreaza cum functioneaza efectiv aceste concepte. in partea finala a cartii, va este oferita o perspectiva clara asupra unora dintre principalele platforme de socializare, pentru a va familiariza cu acestea. Cu ajutorul cartii de fata puteti descoperi tainele celor mai cunoscute retele de socializare: platforme dedicate blogurilor, Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Google+, YouTube, SlideShare, etc. Obiectivul principal al marketingului este sa ajunga la consumatori in acele momente care le influenteaza comportamentul de achizitionare. Retelele de socializare par sa fie perfecte pentru acest rol. De asemenea, retelele de socializare sunt folosite din ce in ce mai mult de diverse companii pentru a recompensa si pentru a-si pastra vechii clienti. Trebuie retinut ca nici un volum de munca, timp si dedicatie fata de marketing si retelele de socializare nu va functiona, daca nu v-ati inconjurat de oamenii care ar putea fi interesati de dumneavoastra si de ceea ce aveti de spus.

Retelele de socializare explicate. Descalcirea celei mai neintelese tendinte din lumea afacerilor/Mark W. Schaefer pret excelent:

Modalități Plata

Modalități de plata: Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Transport:

Livrare produse: Transport în toată Romania la domiciliu.

Garanție:

Garanție de minim 12 luni la orice produs.

Factura si alte acte necesare puse la dispoziția dvs.

Retur Retelele de socializare explicate. Descalcirea celei mai neintelese tendinte din lumea afacerilor/Mark W. Schaefer

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Brand