Redactarea materialelor de relatii publice (Editia a II-a)/Doug Newsom, Jim Haynes

Volumul imbina expunerea teoretica specifica unui manual cu abordarea practica, oferind studentilor de la facultatile de comunicare si relatii publice o descriere generala a domeniului, precum si informatii cu privire la instrumentele de comunicare specifice, obligatiile etice si legale sau stilurile de compunere a textelor. Noua editie include sectiuni dedicate diferitelor publicuri, materiale (e-mailuri, scrisori, buletine informative) si nise media (brosuri, reviste, rapoarte anuale), fiecare capitol fiind insotit de un set de exercitii. Pe langa principalele tehnici de redactare si problemele de continut sau de design specifice diferitelor tipuri de media, cei interesati vor gasi in aceasta carte numeroase „trucuri“ pentru compunerea unui text de relatii publice perfect. Cuprins: Relatiile publice si autorul de texte; Persuasiunea; Autorul de texte pentru relatii publice si cercetarea; Scrisul care clarifica si simplifica lucrurile complicate: stil si continut; Comunicatele de presa; Stiri difuzate la radio si televiziune; Scrierea mesajelor publicitare; Textul publicitar pentru paginile Web; Mesajul publicitar pentru stimularea vanzarilor; Buletinele informative; Brosurile; Revistele; Comunicarea in situatie de criza.

SKU: cc8a1caf-9496-40d6-b74a-eec7b3f3763c Categorii: , , Etichete: ,

Volumul imbina expunerea teoretica specifica unui manual cu abordarea practica, oferind studentilor de la facultatile de comunicare si relatii publice o descriere generala a domeniului, precum si informatii cu privire la instrumentele de comunicare specifice, obligatiile etice si legale sau stilurile de compunere a textelor. Noua editie include sectiuni dedicate diferitelor publicuri, materiale (e-mailuri, scrisori, buletine informative) si nise media (brosuri, reviste, rapoarte anuale), fiecare capitol fiind insotit de un set de exercitii. Pe langa principalele tehnici de redactare si problemele de continut sau de design specifice diferitelor tipuri de media, cei interesati vor gasi in aceasta carte numeroase „trucuri“ pentru compunerea unui text de relatii publice perfect. Cuprins: Relatiile publice si autorul de texte; Persuasiunea; Autorul de texte pentru relatii publice si cercetarea; Scrisul care clarifica si simplifica lucrurile complicate: stil si continut; Comunicatele de presa; Stiri difuzate la radio si televiziune; Scrierea mesajelor publicitare; Textul publicitar pentru paginile Web; Mesajul publicitar pentru stimularea vanzarilor; Buletinele informative; Brosurile; Revistele; Comunicarea in situatie de criza.

Redactarea materialelor de relatii publice (Editia a II-a)/Doug Newsom, Jim Haynes pret excelent:

Modalități Plata

Modalități de plata: Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Transport:

Livrare produse: Transport în toată Romania la domiciliu.

Garanție:

Garanție de minim 12 luni la orice produs.

Factura si alte acte necesare puse la dispoziția dvs.

Retur Redactarea materialelor de relatii publice (Editia a II-a)/Doug Newsom, Jim Haynes

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Brand