Partea plina a paharului. O introducere in tehnicile si campaniile de relatii publice/George David, Dan Mircea

De mai bine de doua decenii, activitatea de relatii publice ca efort sistematic si planificat al unei organizatii de castigare a intelegerii, bunavointei, simpatiei si sprijinului public este din ce in ce mai prezenta si in spatiul public romanesc. Cum era si firesc, evolutia relatiilor publice a parcurs o entuziasta perioada de pionierat, dupa care, treptat, a cunoscut o etapa de profesionalizare din ce in ce mai profunda. In acest context, pe langa buna cunoastere a aspectelor teoretice ale relatiilor publice, un practician interesat de consolidarea reputatiei sale, de „dobandirea intelegerii si acceptarii publice”, are nevoie cel putin de un plan eficient si de niste instrumente practice prin care sa puna in aplicare planul; adica exact ceea ce stipula Bernays cu aproape 90 de ani in urma. Avand in vedere aceste cerinte, propunem celor care doresc sa se initieze in buna cunoastere si manuire a tehnicilor de relatii publice o serie de retete indelung verificate in practica si care, aplicate corect, pot produce rezultatele asteptate. Mai mult decat atat, propunem si modalitati de integrare a acestor tehnici in campanii de relatii publice, urmand reguli si algoritmi a caror utilitate a fost confirmata de practica in numeroase ocazii. ( Autorul )  

SKU: a132b690-8f3d-4a88-9476-c04664379c93 Categorii: , , Etichete: ,

De mai bine de doua decenii, activitatea de relatii publice ca efort sistematic si planificat al unei organizatii de castigare a intelegerii, bunavointei, simpatiei si sprijinului public este din ce in ce mai prezenta si in spatiul public romanesc. Cum era si firesc, evolutia relatiilor publice a parcurs o entuziasta perioada de pionierat, dupa care, treptat, a cunoscut o etapa de profesionalizare din ce in ce mai profunda. In acest context, pe langa buna cunoastere a aspectelor teoretice ale relatiilor publice, un practician interesat de consolidarea reputatiei sale, de „dobandirea intelegerii si acceptarii publice”, are nevoie cel putin de un plan eficient si de niste instrumente practice prin care sa puna in aplicare planul; adica exact ceea ce stipula Bernays cu aproape 90 de ani in urma. Avand in vedere aceste cerinte, propunem celor care doresc sa se initieze in buna cunoastere si manuire a tehnicilor de relatii publice o serie de retete indelung verificate in practica si care, aplicate corect, pot produce rezultatele asteptate. Mai mult decat atat, propunem si modalitati de integrare a acestor tehnici in campanii de relatii publice, urmand reguli si algoritmi a caror utilitate a fost confirmata de practica in numeroase ocazii. ( Autorul )  

Partea plina a paharului. O introducere in tehnicile si campaniile de relatii publice/George David, Dan Mircea pret excelent:

Modalități Plata

Modalități de plata: Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Transport:

Livrare produse: Transport în toată Romania la domiciliu.

Garanție:

Garanție de minim 12 luni la orice produs.

Factura si alte acte necesare puse la dispoziția dvs.

Retur Partea plina a paharului. O introducere in tehnicile si campaniile de relatii publice/George David, Dan Mircea

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Brand