Marketing in sectorul public/Philip Kotler, Nancy Lee

Marketing in sectorul public este o lucrare fundamentala in care sunt prezentate zeci de povesti de succes ale unor institutii de toate genurile – din toata lumea – astfel incat dumneavoastra sa puteti schimba in bine starea de lucruri din propria organizatie. Dr. Philip Kotler, specialist in marketing de renume mondial, si Nancy Lee, consultant in marketing social, demonstreaza ca marketingul inseamna mult mai mult decat comunicarea in sine si ca el se bazeaza pe o conceptie care-l are in centru pe cetatean. Aceasta carte va da posibilitatea sa creati institutia viitorului, bazata pe tehnologie de varf si pe un contact sporit cu oamenii si sa cheltuiti mai eficient banii de care dispuneti.

SKU: dd6f079e-044e-410c-b898-c3f1f7592547 Categorii: , , Etichete: ,

Marketing in sectorul public este o lucrare fundamentala in care sunt prezentate zeci de povesti de succes ale unor institutii de toate genurile – din toata lumea – astfel incat dumneavoastra sa puteti schimba in bine starea de lucruri din propria organizatie. Dr. Philip Kotler, specialist in marketing de renume mondial, si Nancy Lee, consultant in marketing social, demonstreaza ca marketingul inseamna mult mai mult decat comunicarea in sine si ca el se bazeaza pe o conceptie care-l are in centru pe cetatean. Aceasta carte va da posibilitatea sa creati institutia viitorului, bazata pe tehnologie de varf si pe un contact sporit cu oamenii si sa cheltuiti mai eficient banii de care dispuneti.

Marketing in sectorul public/Philip Kotler, Nancy Lee pret excelent:

Modalități Plata

Modalități de plata: Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Transport:

Livrare produse: Transport în toată Romania la domiciliu.

Garanție:

Garanție de minim 12 luni la orice produs.

Factura si alte acte necesare puse la dispoziția dvs.

Retur Marketing in sectorul public/Philip Kotler, Nancy Lee

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Brand