Loialitate totala. Cum sa obtii devotamentul clientilor/Leena Rinne, Sandy Rogers, Leena Rinne, Shawn Moon

Cum sa castigi respectul, increderea si fidelitatea clientilor Principiile prezentate in aceasta lucrare te vor invata sa generezi loialitate totala in randul celor cu care interactionezi si te vor ajuta sa consolidezi relatia dintre clienti si organizatia din care faci parte. Loialitate totala este o lucrare revelatoare din mai multe puncte de vedere. Gradul de fidelitate al clientilor carora te adresezi este cel mai eficace indicator al succesului. Informatiile cuprinse in cartea de fata isi pastreaza relevanta indiferent de domeniul in care activezi, de la sanatate pana la guvern, de la sectorul nonprofit pana la cel privat. Cartea cuprinde 11 puternice “adunari” de echipa – sesiuni scurte, cu un tel precis. Acestea se concentreaza asupra abilitatilor si instrumentelor pe care te poti baza pentru a inspira loialitatea. Este vorba despre o formula repetabila, usor de aplicat, cu rezultate demonstrate in sectorul relatiilor cu clientii. Daca interactionezi direct cu clientii, in interiorul sau in exteriorul unei organizatii, te numeri printre cei a caror activitate poate fi influentata decisiv de acest volum. Poti lucra intr-un call center, intr-un magazin sau intr-o filiala, ori in finante, vanzari, marketing, productie sau IT. Oricare ar fi locul tau de munca sau postul pe care il ocupi, ai de-a face cu clienti. A sosit momentul sa deprinzi toate acele abilitati care vor avea un impact major asupra loialitatii acestora. De asemenea, daca esti liderul unei echipe sau al unei organizatii, ai ocazia de a descoperi cum poti crea si implementa o cultura a loialitatii in randul celor cu care lucrezi. Fiecare dintre membrii echipei tale isi poate asuma sistematic, in mod voluntar, responsabilitatea de a creste fidelitatea clientilor. De aceea, este esential sa aplici tu insuti si sa le prezinti celorlalti comportamentele si practicile care garanteaza atingerea scopurilor propuse.

SKU: 16a3b145-d80e-44f7-bd4f-f181cfbd393f Categorii: , , Etichete: ,

Cum sa castigi respectul, increderea si fidelitatea clientilor Principiile prezentate in aceasta lucrare te vor invata sa generezi loialitate totala in randul celor cu care interactionezi si te vor ajuta sa consolidezi relatia dintre clienti si organizatia din care faci parte. Loialitate totala este o lucrare revelatoare din mai multe puncte de vedere. Gradul de fidelitate al clientilor carora te adresezi este cel mai eficace indicator al succesului. Informatiile cuprinse in cartea de fata isi pastreaza relevanta indiferent de domeniul in care activezi, de la sanatate pana la guvern, de la sectorul nonprofit pana la cel privat. Cartea cuprinde 11 puternice “adunari” de echipa – sesiuni scurte, cu un tel precis. Acestea se concentreaza asupra abilitatilor si instrumentelor pe care te poti baza pentru a inspira loialitatea. Este vorba despre o formula repetabila, usor de aplicat, cu rezultate demonstrate in sectorul relatiilor cu clientii. Daca interactionezi direct cu clientii, in interiorul sau in exteriorul unei organizatii, te numeri printre cei a caror activitate poate fi influentata decisiv de acest volum. Poti lucra intr-un call center, intr-un magazin sau intr-o filiala, ori in finante, vanzari, marketing, productie sau IT. Oricare ar fi locul tau de munca sau postul pe care il ocupi, ai de-a face cu clienti. A sosit momentul sa deprinzi toate acele abilitati care vor avea un impact major asupra loialitatii acestora. De asemenea, daca esti liderul unei echipe sau al unei organizatii, ai ocazia de a descoperi cum poti crea si implementa o cultura a loialitatii in randul celor cu care lucrezi. Fiecare dintre membrii echipei tale isi poate asuma sistematic, in mod voluntar, responsabilitatea de a creste fidelitatea clientilor. De aceea, este esential sa aplici tu insuti si sa le prezinti celorlalti comportamentele si practicile care garanteaza atingerea scopurilor propuse.

Loialitate totala. Cum sa obtii devotamentul clientilor/Leena Rinne, Sandy Rogers, Leena Rinne, Shawn Moon pret excelent:

Modalități Plata

Modalități de plata: Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Transport:

Livrare produse: Transport în toată Romania la domiciliu.

Garanție:

Garanție de minim 12 luni la orice produs.

Factura si alte acte necesare puse la dispoziția dvs.

Retur Loialitate totala. Cum sa obtii devotamentul clientilor/Leena Rinne, Sandy Rogers, Leena Rinne, Shawn Moon

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Brand