Imbratiseaza-ti clientii. Metoda dovedita de a-ti personaliza vanzarile si a obtine rezultate uimitoare – Carte/Jack Mitchell

Imbratiseaza-ti clientii: Metoda dovedita de a-ti personaliza vanzarile si a obtine rezultate uimitoare / Hug Your Customers: The Proven Way to Personalize Sales and Achieve Astounding Results de Jack Mitchell este o lectura obligatorie pentru toti cei care au o afacere proprie sau pentru cei care lucreaza in vanzari sau in relatiile cu clientii. Asta pentru ca familia Mitchell – proprietara celebrelor magazine Mitchells – a creat un adevarat imperiu facand un lucru extrem de simplu aparent, si anume, punand relatia cu clientii pe primul loc in business-ul ei si perfectionandu-si mereu modul in care i-a tratat si a mentinut relatia cu acestia. Asadar, orice proprietar de business sau om de vanzari care va citi aceasta carte va avea ceva de invatat din ea. In plus, stilul simpatic si plin de umor al lui Jack Mitchell iti va face lectura si foarte placuta, nu doar utila, pregatindu-te totodata pentru perioadele grele din economie cu un plan de business fezabil care iti va ajuta afacerea sa reziste. Jack Mitchell, presedintele magazinelor Mitchells si totodata un talentat autor si orator, a absolvit Universitatea Berkeley din California cu un master in istoria Chinei planuind sa devina diplomat in relatiile dintre China si Statele Unite. Mai tarziu, s-a alaturat insa afacerii demarate de parintii sai in anul 1958 sub numele de “Ed Mitchell’s” in Westport, Connecticut (SUA). Micul magazin de haine de 74 de metri patrati care vindea la inceput doar cinci modele de costume barbatesti, a cucerit treptat din ce in ce mai mult teren pe piata americana, ajungand astazi un mic imperiu de patru miliarde de dolari care comercializeaza haine si bijuterii de lux pentru cei mai pretentiosi clienti ai Americii. Acest imperiu este actualmente condus de autorul volumului de fata, in conformitate cu filosofia de business inradacinata de parintii sai, aceea a imbratisarii. Pe scurt, aceasta filozofie sustine ca o afacere se poate dezvolta si prospera cu conditia ca toti cei implicati in ea sa respecte o singura conditie, si anume: sa dea dovada de pasiune, perseverenta, optimism, entuziasm si daruire in lucrul cu clientii. Magazinele Mitchells sunt cele care imbraca in prezent corporatistii din America, printre clientii lor numarandu-se directori executivi, presedinti, proprietari, directori financiari si sefi de departamente ai unor companii de referinta precum GE, IBM, Pepsi, Morgan Stanley, Apple, Google, Facebook, Twitter, Instagram, Xerox, etc. Vanzarile companiei se ridica anual la peste 125 de milioane de dolari.

SKU: ec2a5068-f0d9-41ed-91e2-f72ddb36e59c Categorii: , , Etichete: ,

Imbratiseaza-ti clientii: Metoda dovedita de a-ti personaliza vanzarile si a obtine rezultate uimitoare / Hug Your Customers: The Proven Way to Personalize Sales and Achieve Astounding Results de Jack Mitchell este o lectura obligatorie pentru toti cei care au o afacere proprie sau pentru cei care lucreaza in vanzari sau in relatiile cu clientii. Asta pentru ca familia Mitchell – proprietara celebrelor magazine Mitchells – a creat un adevarat imperiu facand un lucru extrem de simplu aparent, si anume, punand relatia cu clientii pe primul loc in business-ul ei si perfectionandu-si mereu modul in care i-a tratat si a mentinut relatia cu acestia. Asadar, orice proprietar de business sau om de vanzari care va citi aceasta carte va avea ceva de invatat din ea. In plus, stilul simpatic si plin de umor al lui Jack Mitchell iti va face lectura si foarte placuta, nu doar utila, pregatindu-te totodata pentru perioadele grele din economie cu un plan de business fezabil care iti va ajuta afacerea sa reziste. Jack Mitchell, presedintele magazinelor Mitchells si totodata un talentat autor si orator, a absolvit Universitatea Berkeley din California cu un master in istoria Chinei planuind sa devina diplomat in relatiile dintre China si Statele Unite. Mai tarziu, s-a alaturat insa afacerii demarate de parintii sai in anul 1958 sub numele de “Ed Mitchell’s” in Westport, Connecticut (SUA). Micul magazin de haine de 74 de metri patrati care vindea la inceput doar cinci modele de costume barbatesti, a cucerit treptat din ce in ce mai mult teren pe piata americana, ajungand astazi un mic imperiu de patru miliarde de dolari care comercializeaza haine si bijuterii de lux pentru cei mai pretentiosi clienti ai Americii. Acest imperiu este actualmente condus de autorul volumului de fata, in conformitate cu filosofia de business inradacinata de parintii sai, aceea a imbratisarii. Pe scurt, aceasta filozofie sustine ca o afacere se poate dezvolta si prospera cu conditia ca toti cei implicati in ea sa respecte o singura conditie, si anume: sa dea dovada de pasiune, perseverenta, optimism, entuziasm si daruire in lucrul cu clientii. Magazinele Mitchells sunt cele care imbraca in prezent corporatistii din America, printre clientii lor numarandu-se directori executivi, presedinti, proprietari, directori financiari si sefi de departamente ai unor companii de referinta precum GE, IBM, Pepsi, Morgan Stanley, Apple, Google, Facebook, Twitter, Instagram, Xerox, etc. Vanzarile companiei se ridica anual la peste 125 de milioane de dolari.

Imbratiseaza-ti clientii. Metoda dovedita de a-ti personaliza vanzarile si a obtine rezultate uimitoare – Carte/Jack Mitchell pret excelent:

Modalități Plata

Modalități de plata: Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Transport:

Livrare produse: Transport în toată Romania la domiciliu.

Garanție:

Garanție de minim 12 luni la orice produs.

Factura si alte acte necesare puse la dispoziția dvs.

Retur Imbratiseaza-ti clientii. Metoda dovedita de a-ti personaliza vanzarile si a obtine rezultate uimitoare – Carte/Jack Mitchell

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Brand