Fake news, hateri și cyberbullying. Cui servesc si cum sa te feresti/Mauro Munafo

Fake news este o carte alcatuita dupa regulile nescrise ale publicatiilor online ale momentului. Toate capitolele confrunta si explica fenomene digitale din sfera stirilor false sau a practicilor aparute odata cu internetul si propagate prin intermediul retelelor de socializare. In paginile ei sunt propuse solutii pentru tehnologii precum deepfake si realitati ca cyberbullyingul si sunt prezentate cele mai elocvente exemple de situatii pe care ar trebui sa le evitam ca sa ramanem in siguranta online. Ilustratiile Martei Pantaleo si textul lui Mauro Munafò ne poarta intr-o calatorie de redescoperire a stirilor false, de la primele surse istorice care le-au consemnat pana in zilele noastre. Gasim in placheta lui Munafò atat curiozitati despre fake news, cat si nenumarate situatii reale in care minciunile au pus in pericol viata unor nevinovati. El pledeaza aici cu multa rigurozitate pentru verificarea informatiilor, clementa in mediul online si actiune impotriva agresorilor digitali. Mauro Munafò s-a nascut in provincia Messina si a urmat stiintele comunicarii si jurnalismul la Universita degli Studi di Padova si la Instituto „Carlo de Martino“ din Milano. Este jurnalist la saptamanalul italian L’Espresso din anul 2013. Anchetele pe care le-a facut in ultimii ani au acoperit subiecte politice, din sfera digitala si au analizat felul in care folosim retelele de socializare pentru comunicarea electorala. A colaborat si cu publicatii precum Repubblica, Wired sau Sole 24 Ore. In timpul liber administreaza blogul „Il Paese che non ama“ si pagina de Facebook cu acelasi nume. Marta Pantaleo este considerata una dintre cele mai interesante voci din randul ilustratorilor italieni. Prima ei carte, Ciao ciao giocattoli, aparuta in 2016, a castigat premiul Silent Book Contest. De atunci, lucreaza cu unii dintre cei mai importanti editori si cu unele dintre cele mai importante publicatii din Italia si din lume, printre care The New York Times, la Repubblica, La Stampa, Corriere della Sera, Orecchio Acerbo, De Agostini si Feltrinelli. “Autorul explica pe intelesul tuturor cum poate fi evitata si combatuta latura intunecata a retelei” . ( TGCOM24 ) “Oportunitatile oferite de internet ii pun laturile negative intr-un con de umbra. Fara sa ignoram acest fapt, trebuie sa infruntam cateva dintre problemele care decurg de aici” . ( din Raportul UNESCO privind hartuirea online, 2015 ) “O carte ca un vademecum despre solutiile pe care le putem adopta ca sa participam la securizarea mediilor digitale atat prin dezmintirea stirilor false si a dezinformarilor, cat si prin adoptarea unei conduite care sa descurajeze haterii si sa apere pe termen lung potentialele victime ale cyberbullyingului” . ( Editor )

SKU: bd7c0457-6be0-409b-94af-c7abfcb3ac63 Categorii: , , Etichete: ,

Fake news este o carte alcatuita dupa regulile nescrise ale publicatiilor online ale momentului. Toate capitolele confrunta si explica fenomene digitale din sfera stirilor false sau a practicilor aparute odata cu internetul si propagate prin intermediul retelelor de socializare. In paginile ei sunt propuse solutii pentru tehnologii precum deepfake si realitati ca cyberbullyingul si sunt prezentate cele mai elocvente exemple de situatii pe care ar trebui sa le evitam ca sa ramanem in siguranta online. Ilustratiile Martei Pantaleo si textul lui Mauro Munafò ne poarta intr-o calatorie de redescoperire a stirilor false, de la primele surse istorice care le-au consemnat pana in zilele noastre. Gasim in placheta lui Munafò atat curiozitati despre fake news, cat si nenumarate situatii reale in care minciunile au pus in pericol viata unor nevinovati. El pledeaza aici cu multa rigurozitate pentru verificarea informatiilor, clementa in mediul online si actiune impotriva agresorilor digitali. Mauro Munafò s-a nascut in provincia Messina si a urmat stiintele comunicarii si jurnalismul la Universita degli Studi di Padova si la Instituto „Carlo de Martino“ din Milano. Este jurnalist la saptamanalul italian L’Espresso din anul 2013. Anchetele pe care le-a facut in ultimii ani au acoperit subiecte politice, din sfera digitala si au analizat felul in care folosim retelele de socializare pentru comunicarea electorala. A colaborat si cu publicatii precum Repubblica, Wired sau Sole 24 Ore. In timpul liber administreaza blogul „Il Paese che non ama“ si pagina de Facebook cu acelasi nume. Marta Pantaleo este considerata una dintre cele mai interesante voci din randul ilustratorilor italieni. Prima ei carte, Ciao ciao giocattoli, aparuta in 2016, a castigat premiul Silent Book Contest. De atunci, lucreaza cu unii dintre cei mai importanti editori si cu unele dintre cele mai importante publicatii din Italia si din lume, printre care The New York Times, la Repubblica, La Stampa, Corriere della Sera, Orecchio Acerbo, De Agostini si Feltrinelli. “Autorul explica pe intelesul tuturor cum poate fi evitata si combatuta latura intunecata a retelei” . ( TGCOM24 ) “Oportunitatile oferite de internet ii pun laturile negative intr-un con de umbra. Fara sa ignoram acest fapt, trebuie sa infruntam cateva dintre problemele care decurg de aici” . ( din Raportul UNESCO privind hartuirea online, 2015 ) “O carte ca un vademecum despre solutiile pe care le putem adopta ca sa participam la securizarea mediilor digitale atat prin dezmintirea stirilor false si a dezinformarilor, cat si prin adoptarea unei conduite care sa descurajeze haterii si sa apere pe termen lung potentialele victime ale cyberbullyingului” . ( Editor )

Fake news, hateri și cyberbullying. Cui servesc si cum sa te feresti/Mauro Munafo pret excelent:

Modalități Plata

Modalități de plata: Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Transport:

Livrare produse: Transport în toată Romania la domiciliu.

Garanție:

Garanție de minim 12 luni la orice produs.

Factura si alte acte necesare puse la dispoziția dvs.

Retur Fake news, hateri și cyberbullying. Cui servesc si cum sa te feresti/Mauro Munafo

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Brand