Employer branding 100%. Cum sa creezi si sa vinzi oamenilor ideea, experienta si bucuria de a munci in organizatia ta/Doru Supeala

O carte despre branding pe care orice conducator de organizatie ar trebui sa o citeasca si sa o aplice. “Daca esti antreprenor, manager, lider de echipa ori organizatie sau lucrezi in Resurse Umane, Marketing sau Comunicare sau pur si simplu esti curios din fire, aceasta carte este scrisa pentru tine. Deschide-o de cate ori ai nevoie sa intelegi cum le poti oferi oamenilor bucuria de a lucra in organizatia ta si cum le poti obtine loialitatea, devotamentul, implicarea si sprijinul neconditionat. Sa iti fie de folos!” ( Doru Supeala ) “Iti recomand sa iei doua exemplare. Unul pentru tine si altul ca sa-l uiti in biroul sefului, la o sedinta. Ca daca i-l faci cadou, o sa creada ca el e exemplul negativ. Dar daca il gaseste si aplica ce invata din carte, merita investitia!” ( Lucian Mindruta, jurnalist, scriitor, influencer ) “Exista un scop suprem care il ghideaza pe Doru, si anume trezirea publicului la un nou nivel de constiinta si educatie. Cartea este ca o papusa Matrioska in care descoperi pas cu pas elementele Mixului de Marketing perfect pentru Employer Branding .” ( Lect. univ. dr. Aurelian Sofica, prodecan al Facultatii de Business UBB Cluj ) “Tranzactia munca–bani nu mai e suficienta. Ca sa lucrezi cu oameni buni, trebuie sa fii un om bun, iar compania ta trebuie sa fie si ea buna. Buna pe bune! Cu angajatii, cu comunitatea, cu mediul, cu clientii.” ( Dragos Patraru, jurnalist, scriitor, lider de opinie ) Doru Supeala este consultant de marketing, management si business, Head of Marketing al unei companii IT si Managing Director al SPOR – Scoala Pentru Oameni Responsabili. Este doctorand la Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca, unde pregateste o teza despre managementul creativitatii si inovatiei. In prezent desfasoara cea mai ampla cercetare academica internationala care evalueaza climatul pentru creativitate si inovatie in organizatiile IT. A finalizat in 2019 un Executive MBA „with Distinction“ la Hull University Business School din Marea Britanie, are licenta si master in marketing de la Universitatea Babes Bolyai din Cluj-Napoca si a absolvit in anii ’90 Facultatea de Filologie, sectia Romana-Franceza, la Universitatea Transilvania din Brasov. A fost director de marketing, comunicare sau procurement in mai multe companii locale sau multinationale, intre care Selgros, IKEA, Betfair Romania, Onyx Beacon, Ramada Brasov sau InNuts Fund. Intre 1993 si 2000 a fost jurnalist si manager de presa, radio si TV, pentru ProTV si grupul Mix Media Radio Brasov. A publicat in 2017 o carte de marketing de proximitate prin intermediul comunicatiilor mobile (Experienta face diferenta). Semneaza articole de cercetare sau analiza in jurnale academice, in publicatii precum Forward Brasov, Today Software Magazine si Dimeon Magazine, precum si pe propriul blog. La Scoala SPOR, pe care a fondat‐o in 2019, conduce un masterclass si un workshop de Employer Branding si a initiat experimentele de creativitate „f(i) ‐ Fabrica de Idei“, prin care ajuta profesionistii, echipele si organizatiile sa exerseze si sa aplice sistematic metode practice, interactive si distractive pentru a obtine idei noi. Doru Supeala este convins ca viitorul profesional al celor mai multi si norocosi dintre noi va fi bogat si fericit daca ne vom investi energia si entuziasmul in proiecte si echipe preocupate de creativitate, libertate, integritate, invatare continua, colaborare, comunicare cinstita si inovatie. Orice cititor care doreste sa intre in dialog cu autorul ii poate scrie un e-mail la adresa doru@dorusupeala.ro.

SKU: 85af73e3-0afe-4426-afb0-95bca4295310 Categorii: , , Etichete: ,

Descriere

O carte despre branding pe care orice conducator de organizatie ar trebui sa o citeasca si sa o aplice. “Daca esti antreprenor, manager, lider de echipa ori organizatie sau lucrezi in Resurse Umane, Marketing sau Comunicare sau pur si simplu esti curios din fire, aceasta carte este scrisa pentru tine. Deschide-o de cate ori ai nevoie sa intelegi cum le poti oferi oamenilor bucuria de a lucra in organizatia ta si cum le poti obtine loialitatea, devotamentul, implicarea si sprijinul neconditionat. Sa iti fie de folos!” ( Doru Supeala ) “Iti recomand sa iei doua exemplare. Unul pentru tine si altul ca sa-l uiti in biroul sefului, la o sedinta. Ca daca i-l faci cadou, o sa creada ca el e exemplul negativ. Dar daca il gaseste si aplica ce invata din carte, merita investitia!” ( Lucian Mindruta, jurnalist, scriitor, influencer ) “Exista un scop suprem care il ghideaza pe Doru, si anume trezirea publicului la un nou nivel de constiinta si educatie. Cartea este ca o papusa Matrioska in care descoperi pas cu pas elementele Mixului de Marketing perfect pentru Employer Branding .” ( Lect. univ. dr. Aurelian Sofica, prodecan al Facultatii de Business UBB Cluj ) “Tranzactia munca–bani nu mai e suficienta. Ca sa lucrezi cu oameni buni, trebuie sa fii un om bun, iar compania ta trebuie sa fie si ea buna. Buna pe bune! Cu angajatii, cu comunitatea, cu mediul, cu clientii.” ( Dragos Patraru, jurnalist, scriitor, lider de opinie ) Doru Supeala este consultant de marketing, management si business, Head of Marketing al unei companii IT si Managing Director al SPOR – Scoala Pentru Oameni Responsabili. Este doctorand la Universitatea Babes-Bolyai din Cluj-Napoca, unde pregateste o teza despre managementul creativitatii si inovatiei. In prezent desfasoara cea mai ampla cercetare academica internationala care evalueaza climatul pentru creativitate si inovatie in organizatiile IT. A finalizat in 2019 un Executive MBA „with Distinction“ la Hull University Business School din Marea Britanie, are licenta si master in marketing de la Universitatea Babes Bolyai din Cluj-Napoca si a absolvit in anii ’90 Facultatea de Filologie, sectia Romana-Franceza, la Universitatea Transilvania din Brasov. A fost director de marketing, comunicare sau procurement in mai multe companii locale sau multinationale, intre care Selgros, IKEA, Betfair Romania, Onyx Beacon, Ramada Brasov sau InNuts Fund. Intre 1993 si 2000 a fost jurnalist si manager de presa, radio si TV, pentru ProTV si grupul Mix Media Radio Brasov. A publicat in 2017 o carte de marketing de proximitate prin intermediul comunicatiilor mobile (Experienta face diferenta). Semneaza articole de cercetare sau analiza in jurnale academice, in publicatii precum Forward Brasov, Today Software Magazine si Dimeon Magazine, precum si pe propriul blog. La Scoala SPOR, pe care a fondat‐o in 2019, conduce un masterclass si un workshop de Employer Branding si a initiat experimentele de creativitate „f(i) ‐ Fabrica de Idei“, prin care ajuta profesionistii, echipele si organizatiile sa exerseze si sa aplice sistematic metode practice, interactive si distractive pentru a obtine idei noi. Doru Supeala este convins ca viitorul profesional al celor mai multi si norocosi dintre noi va fi bogat si fericit daca ne vom investi energia si entuziasmul in proiecte si echipe preocupate de creativitate, libertate, integritate, invatare continua, colaborare, comunicare cinstita si inovatie. Orice cititor care doreste sa intre in dialog cu autorul ii poate scrie un e-mail la adresa doru@dorusupeala.ro.

Employer branding 100%. Cum sa creezi si sa vinzi oamenilor ideea, experienta si bucuria de a munci in organizatia ta/Doru Supeala pret excelent:

Modalități Plata

Modalități de plata: Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Transport:

Livrare produse: Transport în toată Romania la domiciliu.

Garanție:

Garanție de minim 12 luni la orice produs.

Factura si alte acte necesare puse la dispoziția dvs.

Retur Employer branding 100%. Cum sa creezi si sa vinzi oamenilor ideea, experienta si bucuria de a munci in organizatia ta/Doru Supeala

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Informații suplimentare

Brand