Comunicarea cu oamenii dificili. Editia a III-a/Roberta Cava

Cum sa ne purtam cu clientii rauvoitori, sefii autoritari si colegii nesuferiti Comunicarea cu oamenii dificili prezinta tehnici validate prin care sa cooperam mai bine cu colegii de munca, in conditii de stres si nervozitate reduse si incredere si entuziasm crescute. Sunt nervosi, maniosi, nerabdatori, impertinenti, insensibili sau prea sensibili, sunt oameni cu care ne e greu sa comunicam. Comportamentul lor este suparator, comunicarea cu ei ne oboseste. Ne sunt sefi sau subordonati, dar si prieteni sau rude. Nu-i putem ocoli si n-avem sanse sa-i schimbam. Care-i solutia ? Roberta Cava ne propune sa privim interactiunea ca pe o strada cu doua sensuri. Sa comunici eficient inseamna sa ai grija ce vorbesti. De obicei, suntem tentati sa reactionam la fel, fie ca avem de-a face cu oameni nervosi, maniosi sau impertinenti, fara sa ne dam seama ca, procedand asa, ajungem sa fim controlati de situatia creata, si nu s-o controlam noi pe ea. In comunicare avem o regula de baza: nu exista oameni dificili, exista numai oameni cu care trebuie sa invatam cum sa ne purtam. Autoarea acestei carti ne ajuta sa identificam tipurile de persoane dificile, ne propune modalitati de solutionare a conflictelor si ne arata cum sa ne adaptam starii de spirit a persoanelor din jur. Iar in final vom sti sa ne rezolvam conflictele cu asa-zisii „oameni-problema“. Tehnicile prezentate de autoare, parafrazarea, feedbackul, ascultarea, vorbirea, comunicarea nonverbala, ne vor ajuta sa ne imbunatatim aptitudinile de interactiune cu ceilalti, iar identificarea diverselor tipuri de comportamente dificile ne va ajuta sa folosim aceste tehnici in mod oportun, astfel incat sa fim feriti de neplaceri si sa ne bucuram de liniste in fiecare zi in relatiile noastre.

SKU: b52a5f2e-78f8-4dab-be96-f476e6bd1f4e Categorii: , , Etichete: ,

Cum sa ne purtam cu clientii rauvoitori, sefii autoritari si colegii nesuferiti Comunicarea cu oamenii dificili prezinta tehnici validate prin care sa cooperam mai bine cu colegii de munca, in conditii de stres si nervozitate reduse si incredere si entuziasm crescute. Sunt nervosi, maniosi, nerabdatori, impertinenti, insensibili sau prea sensibili, sunt oameni cu care ne e greu sa comunicam. Comportamentul lor este suparator, comunicarea cu ei ne oboseste. Ne sunt sefi sau subordonati, dar si prieteni sau rude. Nu-i putem ocoli si n-avem sanse sa-i schimbam. Care-i solutia ? Roberta Cava ne propune sa privim interactiunea ca pe o strada cu doua sensuri. Sa comunici eficient inseamna sa ai grija ce vorbesti. De obicei, suntem tentati sa reactionam la fel, fie ca avem de-a face cu oameni nervosi, maniosi sau impertinenti, fara sa ne dam seama ca, procedand asa, ajungem sa fim controlati de situatia creata, si nu s-o controlam noi pe ea. In comunicare avem o regula de baza: nu exista oameni dificili, exista numai oameni cu care trebuie sa invatam cum sa ne purtam. Autoarea acestei carti ne ajuta sa identificam tipurile de persoane dificile, ne propune modalitati de solutionare a conflictelor si ne arata cum sa ne adaptam starii de spirit a persoanelor din jur. Iar in final vom sti sa ne rezolvam conflictele cu asa-zisii „oameni-problema“. Tehnicile prezentate de autoare, parafrazarea, feedbackul, ascultarea, vorbirea, comunicarea nonverbala, ne vor ajuta sa ne imbunatatim aptitudinile de interactiune cu ceilalti, iar identificarea diverselor tipuri de comportamente dificile ne va ajuta sa folosim aceste tehnici in mod oportun, astfel incat sa fim feriti de neplaceri si sa ne bucuram de liniste in fiecare zi in relatiile noastre.

Comunicarea cu oamenii dificili. Editia a III-a/Roberta Cava pret excelent:

Modalități Plata

Modalități de plata: Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Transport:

Livrare produse: Transport în toată Romania la domiciliu.

Garanție:

Garanție de minim 12 luni la orice produs.

Factura si alte acte necesare puse la dispoziția dvs.

Retur Comunicarea cu oamenii dificili. Editia a III-a/Roberta Cava

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Brand