Capital social si valori democratice in Romania/Dragos Dragoman

Cercetarea importantei factorilor culturali pentru sustinerea democratiei a fost pusa in umbra, in Romania si in regiune, de accentul pus pe studiul altor factori considerati importanti pentru democratizarea Romaniei, anume pe factorii economici si institutionali. Performantele net diferite al societatilor postcomuniste in procesul de democratizare, in care Romania prezinta un decalaj important fata de alte foste tari comuniste central europene, dar si diferentele dintre ultimul val de democratizare central si est-european si precedentele valuri de democratizare postbelica, au adus in discutie diferentele culturale dintre aceste societati in termenii capitalului social. Desi acesta a devenit un subiect favorit al sociologiei occidentale in anii ’90, capitalul social continua sa fie relativ putin studiat in Romania. Doar eforturile recente ale specialistilor din domeniul stiintelor politice au reusit partial sa explice importanta factorilor culturali pentru democratizarea societatii romanesti si sa integreze cazul Romaniei in marile comparatii la nivel european si mondial. Cartea testeaza in contexte locale, nationale si regionale principalele ipoteze ce leaga democratizarea de elementele esentiale ale capitalului social, care sunt participarea voluntara si increderea sociala. Comparatia realizata pune sub semnul intrebarii optimismul teoriei capitalului social, care este in general creditat cu capacitatea de a promova un cetatean competent politic, participativ si critic. Factorii ce se dovedesc cei mai importanti pentru sustinerea democratiei sunt capitalul uman, in special educatia, dar si resursele economice si atitudinile cetatenilor.

SKU: 7de45b55-309e-44f0-ac30-96bcf4458be8 Categorii: , , Etichete: ,

Cercetarea importantei factorilor culturali pentru sustinerea democratiei a fost pusa in umbra, in Romania si in regiune, de accentul pus pe studiul altor factori considerati importanti pentru democratizarea Romaniei, anume pe factorii economici si institutionali. Performantele net diferite al societatilor postcomuniste in procesul de democratizare, in care Romania prezinta un decalaj important fata de alte foste tari comuniste central europene, dar si diferentele dintre ultimul val de democratizare central si est-european si precedentele valuri de democratizare postbelica, au adus in discutie diferentele culturale dintre aceste societati in termenii capitalului social. Desi acesta a devenit un subiect favorit al sociologiei occidentale in anii ’90, capitalul social continua sa fie relativ putin studiat in Romania. Doar eforturile recente ale specialistilor din domeniul stiintelor politice au reusit partial sa explice importanta factorilor culturali pentru democratizarea societatii romanesti si sa integreze cazul Romaniei in marile comparatii la nivel european si mondial. Cartea testeaza in contexte locale, nationale si regionale principalele ipoteze ce leaga democratizarea de elementele esentiale ale capitalului social, care sunt participarea voluntara si increderea sociala. Comparatia realizata pune sub semnul intrebarii optimismul teoriei capitalului social, care este in general creditat cu capacitatea de a promova un cetatean competent politic, participativ si critic. Factorii ce se dovedesc cei mai importanti pentru sustinerea democratiei sunt capitalul uman, in special educatia, dar si resursele economice si atitudinile cetatenilor.

Capital social si valori democratice in Romania/Dragos Dragoman pret excelent:

Modalități Plata

Modalități de plata: Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Transport:

Livrare produse: Transport în toată Romania la domiciliu.

Garanție:

Garanție de minim 12 luni la orice produs.

Factura si alte acte necesare puse la dispoziția dvs.

Retur Capital social si valori democratice in Romania/Dragos Dragoman

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Brand