Cand cumparatorul spune Nu. Strategii esentiale pentru a realiza o vanzare/Tom Hopkins, Ben Katt

Cand cumparatorul spune Nu este o carte de strategii esentiale pentru a realiza o vanzare. Este o carte plina de explicatii si detalii cu exemple de dialog din situatii reale. Este o bijuterie tehnica ce contine pasii necesari care te vor instrui si ghida de acum inainte de la momentul de stabilire a legaturii cu potentialul client si pana in momentul in care acesta rosteste binecuvantatul DA! Prima sectiune se ocupa direct de cat de inconfortabil emotional este sa auzi un “nu” . Vei afla cat de multe sensuri posibile are cuvantul “ nu” si vei beneficia de o prezentare generala a primului sistem de vanzari complet din lume: Modelul Circular al Persuasiunii. Sectiunea a doua analizeaza fiecare etapa a procesului de vanzare care te conduce la prima ocazie de finalizare. Sunt detaliate motivele pentru care cumparatorul prefera sa spuna “nu”. Vei afla:   -Moduri nonverbale pentru a stabili o legatura empatica; -Un set de intrebari de explorare pentru etapa in care identifici nevoile cumparatorului; -Cateva concepte puternice pentru prezentarea solutiilor; -Care sunt cele mai mari greseli pe care le-ai putea face in timpul etapei de finalizare a vanzarii.   Sectiunea a treia detalieaza cum sa reactionezi efectiv atunci cand cumparatorii spun “nu”. Vei invata cum sa folosesti obiectiile si intrebarile lor ca sa-i conduci la un moment favorabil deciziei. De asemenea, descoperi care sunt tehnicile de negociere castigatoare pentru ambele parti. Din cea de-a patra sectiune vei afla cum sa raspunzi atunci cand cumparatorii spun “da”. Afli, in sfarsit, cum sa creezi de-a lungul intregii intalniri conditiile care sa iti favorizeze obtinerea unor referinte solide- exact genul de referinte de care ai nevoie ca sa iti asiguri viitoare intalniri de vanzari si viitoare vanzari.

SKU: fce31e82-c997-4890-9a1b-c02748072587 Categorii: , , Etichete: ,

Cand cumparatorul spune Nu este o carte de strategii esentiale pentru a realiza o vanzare. Este o carte plina de explicatii si detalii cu exemple de dialog din situatii reale. Este o bijuterie tehnica ce contine pasii necesari care te vor instrui si ghida de acum inainte de la momentul de stabilire a legaturii cu potentialul client si pana in momentul in care acesta rosteste binecuvantatul DA! Prima sectiune se ocupa direct de cat de inconfortabil emotional este sa auzi un “nu” . Vei afla cat de multe sensuri posibile are cuvantul “ nu” si vei beneficia de o prezentare generala a primului sistem de vanzari complet din lume: Modelul Circular al Persuasiunii. Sectiunea a doua analizeaza fiecare etapa a procesului de vanzare care te conduce la prima ocazie de finalizare. Sunt detaliate motivele pentru care cumparatorul prefera sa spuna “nu”. Vei afla:   -Moduri nonverbale pentru a stabili o legatura empatica; -Un set de intrebari de explorare pentru etapa in care identifici nevoile cumparatorului; -Cateva concepte puternice pentru prezentarea solutiilor; -Care sunt cele mai mari greseli pe care le-ai putea face in timpul etapei de finalizare a vanzarii.   Sectiunea a treia detalieaza cum sa reactionezi efectiv atunci cand cumparatorii spun “nu”. Vei invata cum sa folosesti obiectiile si intrebarile lor ca sa-i conduci la un moment favorabil deciziei. De asemenea, descoperi care sunt tehnicile de negociere castigatoare pentru ambele parti. Din cea de-a patra sectiune vei afla cum sa raspunzi atunci cand cumparatorii spun “da”. Afli, in sfarsit, cum sa creezi de-a lungul intregii intalniri conditiile care sa iti favorizeze obtinerea unor referinte solide- exact genul de referinte de care ai nevoie ca sa iti asiguri viitoare intalniri de vanzari si viitoare vanzari.

Cand cumparatorul spune Nu. Strategii esentiale pentru a realiza o vanzare/Tom Hopkins, Ben Katt pret excelent:

Modalități Plata

Modalități de plata: Plata online cu cardul sau la destinație ramburs in funcție de produs.

Transport:

Livrare produse: Transport în toată Romania la domiciliu.

Garanție:

Garanție de minim 12 luni la orice produs.

Factura si alte acte necesare puse la dispoziția dvs.

Retur Cand cumparatorul spune Nu. Strategii esentiale pentru a realiza o vanzare/Tom Hopkins, Ben Katt

Drept de retur in conformitate cu art.9 alin.1 din Ordonanță nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul beneficiază de o perioada de retragere de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, respectiv de a returna produsele cumpărate, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri.

Declinare de responsabilitate

acest site nu poate garanta exactitatea completă a informațiilor afișate pe acest site și nici furnizarea în totalitate a informațiilor de către comercianți. Drept urmare, datorită naturii activităților acestui site ca fiind un promotor al unor firme terțe, în cazul unor discrepanțe între informațiile afișate pe site-ul sau anunțurile acestui site și cele afișate pe site-ul comerciantului, acesta din urmă va predomina. Prețurile afișate includ toate taxele, preț inclusiv TVA.

Brand